Bloq

Maliyyə, mühasibatlıq, vergi, biznes və sahibkarlıqla bağlı maraqlı məlumatlar almaq, məsləhətlər və yeniliklərdən xəbərdar olmaq üçün bloqumuza nəzər yetirin.
Maliyyə hesabatlarının hazırlanması

Maliyyə hesabatlarının hazırlanması üçün müxtəlif mərhələlərdən keçmək lazımdır. Bu yazımızda bu mərhələlərdən və maliyyə hesabatlarının əhəmiyyətindən danışdıq. Maliyyə hesabatlarının hazırlanması nə üçün lazımdır? Maliyyə hesabatları bir şirkətin maliyyə və iqtisadi performansını ölçmək üçün vacib sənədlərdir. Maliyyə hesabatları, şirkətin maliyyə sağlamlığını ölçmək, gəlir və xərclərini izləmək, xərcləri minimum endirmək və düzgün planlaşdırmaq, gəlir artımını təşkil etmək,...

ERP Sistemləri Nədir?

Bizneslərin böyüməsi və inkişaf etməsi üçün səmərəli və inteqrasiya olunmuş idarəetmə sisteminə ehtiyac vardır. Burada ERP sistemləri önə çıxır. Bu sistemlər vasitəsilə layihələrin idarə edilməsi, istehsalat proseslərinin izlənməsi, risklərin idarə edilməsi və bu kimi vacib proseslər bir proqram təminatı üzərindən idarə olunur. Bu məqalədə ERP sistemlərinin nə olduğuna və biznesiniz üçün niyə bu qədər vacib...

Əmək müqaviləsinin işəgötürən tərəfindən ləğv edilməsi halları 

Əmək münasibətləri Əmək Məcəlləsi ilə tənzimlənir. Əmək müqaviləsinə yalnız Əmək Məcəlləsi ilə müəyyən olunan hallarda və qaydada xitam verilə bilər. Hansı hallarda əmək müqaviləsinə xitam verilə bilər? Əmək məcəlləsinə əsasən müqaviləyə xitama əsas verən hallar aşağıdakılardır: Tərəflərdən birinin – işəgötürən və ya işçinin təşəbbüsü; Əmək müqaviləsində göstərilən vaxtın bitməsi; Əmək şəraitinin şərtləri dəyişdirilməsi; Müəssisənin mülkiyyətçisinin...

Səhmdar cəmiyyətinin fondları və əmlakı

Cəmiyyətin nizamnamə fondu Açıq tipli cəmiyyətlərin nizamnamə fondunun minimal həcmi 10 milyon manat, qapalı tipli cəmiyyətlərin nizamnamə fondunun minimal həcmi isən 5 milyon manat məbləğində müəyyən edilir. Nizamnamə fondunun məbləği bir il müddətində formalaşmalıdır və səhmlər dövlət qeydiyyatından keçirilməlidir. Səhmdarların ümumi yığıncağının qərarına əsasən nizamnamə fondunun məbləği dəyişdirilə bilər. Bu məsələyə ilə bağlı ümumi yığıncaq...

Səhmdar cəmiyyəti nədir və necə təsis edilir?

Səhmdar cəmiyyəti dedikdə təsərrüfat fəaliyyətini həyata keçirmək üçün fiziki və ya hüquqi şəxslərin könüllü sazişi əsasında yaradılan müəssisə nəzərdə tutulur. Bu müəssisənin nizamnamə fondu səhm buraxmaq yolu ilə formalaşdırılır. Səhmdar cəmiyyətinin yaradılması və fəaliyyəti “Səhmdar cəmiyyəti haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanunu ilə tənzimlənir. Hansı səhmdar cəmiyyəti formaları vardır? Səhmdar cəmiyyəti açıq və qapalı tipli olmaqla 2...

Mühasibatlıqda ən çox edilən səhvlər

Mühasibatlıqda bilmədən edilən səhvlər biznes üçün ciddi itkilərə yol aça bilər. Qanuni dəyişikliklərin izlənməməsi, avtomatlaşdırılmış sistemlərdə olan nasazlıqlar, nəzarətin zəif olması, hesablama əməliyyatlarında problemlər bu səhvlərdən bir neçəsidir. Bu yazımızda mühasibatlıqda ən çox edilən səhvlərdən və onların nəticələrindən danışacağıq. İdarəetmədə xəta Daxili və xarici auditdə problemlər. Xarici tərəflərin güvənsizliyi. Düzgün və dəqiq hazırlanmayan maliyyə hesabatları...

Kassa metodu ilə gəlirin və xərcin uçotu

Kassa metodu gəlir və xərclərin uçotu üçün 2 əsas metoddan biridir. Bu məqaləmizdə kassa metodu ilə uçotun əsas prinsipləri, gəlirin əldə edilməsi və xərcin çəkilməsi vaxtları haqda məlumat əldə edə bilərsiniz. Gəlirin və xərcin uçotu qaydası Vergi Məcəlləsinin 130.1-ci maddəsinə əsasən, vergi ödəyicisi sənədləşdirilmiş məlumat əsasında vergi tutulan gəlirin (mənfəətin) dəqiq əks etdirilməsi məqsədi üçün...

Dividend nədir?

Dividend hüquqi şəxsin öz payçılarının (təsisçilərinin) və yaxud səhmdarlarının xeyrinə xalis mənfəətinin bölüşdürülməsi, həmçinin də hüquqi şəxs ləğv edilən zaman xalis mənfəəti hesabına formalaşan aktivlərin (əmlakın) bölüşdürülməsi, habelə payların (səhmlərin) xalis mənfəət hesabına artırılan nominal dəyəri hüdudlarında geri alınması ilə bağlı pul və ya digər ödəmələr şəklində etdiyi ödənişdir. Xalis mənfəət dedikdə sadələşdirilmiş vergi ödəyiciləri...

Konsaltinq xidmətləri şirkətlərə nə qazandırır?

Konsaltinq xidmətləri dedikdə biznesin inkişafı üçün onun daxili idarəetmə sistemlərində olan boşluqların müəyyən edilməsi, şirkətin maliyyə və vergi planlaması, hüquqi məsələlərlə bağlı xidmətlər, büdcənin idarə edilməsi və bu kimi mövzularda professional dəstək verilməsi xidmətləri nəzərdə tutulur. Bu xidmətlərə ətraflı nəzər salaq. Vergi planlaması. Bəzən müəyyən vergi üstünlükləri və azadolmalar olmasına baxmayaraq şirkətlər bundan xəbərsiz olur....

Cari vergi ödəmələri

Cari vergi ödəmələri rüb başa çatdıqdan sonra 15 gündən gec olmayaraq fərdi sahibkarlar və hüquqi şəxslər tərəfindən dövlət büdcəsinə ödənilməlidir. Bələdiyyə mülkiyyətində olan təşkilat və müəssisələr mənfəət vergisini yerli büdcəyə ödəyirlər. Hər ödəmənin məbləği öncəki vergi ilində hesablanan verginin 1/4 hissəsini təşkil edir. Xüsusi notariuslar Vergi Məcəlləsinin 101.4-cü maddəsi ilə müəyyən edilmiş 10% dərəcə ilə...

Sizin üçün çalışırıq
İnkişaf qaçınılmazdır
Missiyamız öz biznesini inkişaf etdirmək, kənar təsirlərdən qorumaq, gələcək fəaliyyətin uğurunu və davamlılığını təmin etmək istəyən sahibkarlara peşəkarı olduğumuz məsələlərdə yardım etməkdir.
Ofislərimiz
Biz haradayıq?
https://www.macisconsulting.az/wp-content/uploads/2020/04/img-footer-map.png
Bakı
Bir klik qədər yaxınınızda
Sosial mediada biz
Sosial media hesablarımızı izləyərək biznesiniz üçün faydalı məlumatlar əldə edə bilərsiniz.
Sizin üçün çalışırıq
İnkişaf qaçınılmazdır
Missiyamız öz biznesini inkişaf etdirmək, kənar təsirlərdən qorumaq, gələcək fəaliyyətin uğurunu və davamlılığını təmin etmək istəyən sahibkarlara peşəkarı olduğumuz məsələlərdə yardım etməkdir.
Ofislərimiz
Biz haradayıq?
https://www.macisconsulting.az/wp-content/uploads/2020/04/img-footer-map.png
Bakı
Bir klik qədər yaxınınızda
Sosial mediada biz
Sosial media hesablarımızı izləyərək biznesiniz üçün faydalı məlumatlar əldə edə bilərsiniz.

© 2024, Macis Consulting. Bütün hüquqları qorunur.

© 2023, Macis Consulting. Bütün hüquqları qorunur.